Ψιλοκόβουμε το απάκι και σε αντικολλητικό τηγάνι σε χαμηλή φωτιά το αφήνουμε να ροδίσει και να ψηθεί ελαφριά. Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και τυρί τριμμένο.Αφήνουμε να πήξει η σάλτσα και σερβίρουμε.